שלום רב,
ביצעתי מס' רכישות באתר שנקרא "stopshop" מס' פעמים. הגיעו אליי מוצרים והייתי מרוצה מהם לחלוטין. המשכתי לבצע עוד מס' רכישות והחלו עיכובים בהגעת המוצרים. פניתי למנהלי האתר מס' פעמים והם טענו שיש עיכובים מול הדואר בסין. ביצעתי 5-6 עסקאות שלא קיבלתי את המוצרים בגינן. מאז האתר נסגר וחברת האשראי לא סייעה לי בהחזרת כספי. מדובר בסכום לא מבוטל של 1000-1200 ש"ח.
כרגע אין למי לפנות. מדובר על עסקאות שבוצעו בחודשים אוקטובר דצמבר 2013.
אשמח אם תייעצו לי בנושא.
תודה.
שלום,
האם החברה שממנה רכשת את המוצרים הינה חברה ישראלית או זרה ?
בדקת שהאם החברה פשטה את הרגל ?
כיצד שילמת בעבור המוצרים ? paypal ? כרטיס אשראי ?
במידה והחברה היא חברה ישראלית ולא פשטה את הרגל יש לפנות אל החברה באמצעות מכתב התראה לפני תביעה ו\או באמצעות תביעה קטנה.
במידה והחברה אינה חברה ישראלית ו\או החברה שפטה את הרגל, לצערי אין לך כל כך מה לעשות (כלומר יש מה לעשות רק שההשקעה עולה על ההפסד הכספי).
במידה ותרצה ייעוץ ו\או סיוע משפטי נוסף בעניינך אתה מוזמן לפנות אליי ואשמח לסייע.
בברכה,
עו"ד חיים איציקובסקי
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר