יש לי מקרר שבאחריות התקלקל פתאומי בימי הפסח יצרתי קשר עם החברה אחרי פסח והם שלחו טכנאי אחרי יומיים הטכנאי אמר שזה מדחס ושאין לו ברכב חלק כזה ועזב התקשרו לאחי למרות שביקשתי שידברו רק למספר שלי ותיאמו איתו בעוד שבועיים להגיע והוא בכלל לא ידע על מה מדובר חשב שהזמנתי מקרר חדש!ניסיתי שלשום ליצור קשר איתם ושענו לי ביקשו להשאיר פרטים ויחזרו אליי באותו יום בערב שלחו שלא הספיקו ויום אחרי יצרו קשר איתי ועברו יומיים מאז ואין מענה..מה אני יכול לעשות האם לתבוע אותם או לחכות שבועיים לתיקון ואז אני אהיה חודש בלי מקרר והאם יקזזו את ימי התקלה מימי האחריות ?כי ממילא המקרר אינו עובד
שלום,
מהדברים שאתה כותב לא ברור לי למה יצרו קשר עם אחיך ולא איתך ????
אני מציע לנסות ליצור עם החברה קשר טלפוני ולנסות להתחיל את הדברים מחדש.
אם הדברים לא יעשו לשביעות רצונך תוכל לתבוע.
בהצלחה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר