קניתי ממיר מתח לאנרגיה סולארית לפני כשנה עם אחריות לשנה וחצי אך לא קיבלתי ת.אחריות כי המוכר חבר של אחי,אז הוא אמר שהמכשיר מעולה וכולי כעת התברר לי אחרת אחרי שנשרף לו הכרטיס התחיל לזייף בתדר החשמל דבר שגרם לי נזק במכשירי חשמל אחרים בבית,פניתי לבחור שפעם מנסה להתנער מהאחריות ופעם מנסה לעשות לי טובה והוא בסוף שלח אותי לטכנאי שלו באזור שלי,הטכנאי אמר שאין לו מה לעשות בממיר ושאם אשקיע ואתקן בפעם הבאה לא אמצא חלקים והראה לי כמות אדירה של מכשירים כמו שלי שאין להם חלקים כי היבואן הפסיק לייבא אותם בשיחה חוזרת עם המוכר הוא טען שהמכשיר טוב באזור המרכז אך אצלנו בדרום לא הצליח!ושוב ניסה כביכול לעזור לי בלעשותטרייד אין על ממיר אחר בתוספת יותר מ4000₪! או לקבל מכשיר כמו שלי ללא אחריות כלל למרות שהוא טען שהמכשיר לא מצליח באזור שלי!ועברו יותר משבועיים ואני ללא חשמל רק בלילי לכמה שעות אני מפעיל גנראטור של חבר,שביקשתי ממנו להחזיר לי את הכסף הוא סירב ..מה אפש לעשות האם ניתן לתבוע אותו ?בגען עוגמת הנפש ונזקי המכשירים שבבית והוצאות הגנראטור?ומה עושים לגבי הממיר שהוא באחריות?חייב לציין כי כל השיחות ביני לבינו מוקלטות מכיוון שיש לי תוכנה שמקליטה כל השיחות שלי.
אתה טוען שביצעת את העסקה דרך מכר ואני מניח שסמכת עליו. מדוע עכשיו אינך פונה אליו ו\או אל אחיך בעניין ?
בכל מקרה פנה לחברה עצמה (ולא למתקין) ובקש מהם את תעודת האחריות.
אם אין בידך תעודת אחריות אזי המוצר לא באחריות ולדעתי אתה תתקשה להוכיח שרכשת מוצר עם אחריות.
לעניין הגשת תביעה - זה בהחלט אפשרי אך עליך לזכור כי אתה צריך להוכיח בבית המשפט את עניין האחריות על המוצר (אולי ניתן להוכיח זאת באמצעות ההקלטת טלפון שבידך).
בהחלט בתביעה תוכל לתבוע גם את הנזקים שנגרמו לך ועוגמת הנפש.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר