שלום רכשתי מחברת בסט מובייל מכשיר סלולרי וכעבור שבעה חודשים המכשיר הפסיק לעבוד ללא סיבה מוצדקת כשעדיין יש לי אחריות. המכשיר נשלח לתיקון וכעבור כשבועיים וחצי התקשרו אליי מהמעבדה בטענה שניתן לתקן את המכשיר בעלות של 1200 שח ושעדיף לי כבר לרכוש מכשיר חדש.
ביקשתי לקבל את המכשיר בחזרה מכיוון שלא התכוונתי לתת להם שקל. לאורך כל התהליך השירות שניתן לי היה מאוד מתיש וטירטרו אותי מטכנאי לנציג עד שנתנו לי כביכול מענה על הבעיה. המכשיר שהינו חדש לחלוטין ושמרתי עליו מאוד הפסיק באופן פתאומי לעבוד כשאני עדיין שילמתי עבורו ואני רוצה לדעת האם אני יכולה לתבוע את החברה מכיוון שעדיין הייתה לי אחריות על המכשיר.
בנוסף לכך רציתי לדעת מה ניתן לעשות במידה ומכשיר נשלח לתיקון ולאחר 14 ימים עסקים שהובטח להחזיר את המכשיר ועדיין לא הוחזר ..חוץ מלהתקשר כל הזמן ולדרוש תשובות שאף אחד גם ככה לא נותן מה עוד אני יכולה לעשות?
שלום,
כן את בהחלט יכולה לתבוע את החברה בעניין זה.
בהצלחה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר