שלום ברצוני לשאול את השאלה הבאה:
אדם קנה מוצר אלקטרוני דרך האינטרנט בבית עסק מסויים בארץ.
לבית העסק ,אין שירות למוצריו בארץ. ולכן הוא שולחם לחו"ל לצורך תיקון.
כמה ימי עסקים על פי חוק,מותר לו ליבואן, למשוך את זמן התיקון מרגע קבלת המוצר לתיקון ?
תודה
שלום,
אין חוק או תקנה ספציפית העוסקת בשאלתך. הזמן צריך להיות זמן סביר ו\או מוגדר בהסכם/ חוזה שביניכם. כמובן שמשלוח המוצר לאירופה שונה ממשלוח מוצר לארה"ב או לסין.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר