שלום רב,
בעלי ואני שדרגנו מכשירים בסלקום בינואר 2014. מול הנציגה סוכמו החבילות והובטח לנו חגיגית סכום קבוע חודשי בסך 530 ש"ח שכולל הכל.
מאז אנחנו מקבלים חשבוניות חריגות ושלל תירוצים למה זה קורה. קיבלנו זיכוי מאוד חלקי והחשבוניות ממשיכות להגיע עם חריגה של כ-150 ש"ח בממוצע ואף יותר מעבר למה שסוכם.
אני מעוניינת גם לקבל את כספי בחזרה וגם לעזוב את החברה.
מהן האפשרויות שלי במסגרת חוקי התקשורת החדשים? יש ברשותנו שני סלולאריים + טאבלט שנרכשו במסגרת המבצע
תודה
שלום,
על פי חוקי התקשורת החדשים אתם יכולים לבחור בכל רגע נתון עם איזה חברה לעבוד ולכן אם אינכם מעוניינים לעבוד על חברה מסויימת תעברו לחברה אחרת.
לעניין החבילות שסוכמו, אני מציע לכם לפנות לחברה ולהסדיר את הדברים ואם לא יהיה כל שינוי ניתן להגיש כנגד החברה תביעה קטנה בעניין.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר