קניתי רהיט (מזנון שני חלקים) מרשת גדולה ומוכרת, כאשר הגיע הרהיט כל חלק היה בגוון צבע שונה, יום למחרת פניתי לחנות בבקשה להחזיר אחד החלקים (עבור כל חלק מחיר בפני עצמו) בחנות ביקשו שאשלח פקס להנהלה וכך עשיתי, כמה ימים מאוחר יותר הגיע נציג לביתי (אני חשבתי שהוא בא לקחת חזרה את המוצר) והחליט שהצבעים דומים מספיק. עוד כמה ימים מאוחר יותר הודיעו לי מהחנות שהם לא מוכנים להחזר של המוצר מאחר והנציג אמר שהצבעים תואמים.
עוד אציין שלפי החוק אינני צריך לספק סיבה להחזרת המוצר, והרהיט שהגיע לביתי אינו הורכב בשום צורה בביתי, כך שאיני רואה שום סיבה שהחוק לא לצידי.
הגשתי פניה למועצה הישראלית לצרכנות, אך עלי לדעת מה לעשות כעת? המזנון תקוע בביתי ללא שימוש מאחר שאני לא מעוניין שהחברה תטען מאוחר יותר שהריהוט היה בשימוש.
תודה
שלום משה,
פעלת בדיוק כפי שמצופה ועל פי הקבוע בחוק ואתה בהחלט צודק בכל הניתוח המשפטי שעשית. מכיוון שהתחלת את הטיפול עם המועצה הישראלית לצרכנות, אני מציע שתמתין לתשובתם ו\או לסיום טיפולם ואם המועצה לא תסייע לך בעניין, יהיה עליך להגיש תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות לצורך ביטול העסקה, השבה כספית ופיצויים.
בהצלחה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר