שלום,
בתאריך 03/07/14 ביצעתי עסקה באתר איזי גו - רכישת חבילת נופש 8 ימים , שבע לילות כולל טיסות בבית מלון בטורקיה
.החופשה שהזמנו הינה בין התאריכים : 27/07/14-03/08/14
בתאריך 08/07/14 קיבלנו למייל אישור הזמנה סופי על כך שהעסקה מאושרת.
לאור המצב הבטחוני נאלצנו לבטל את הנופש. תאריך ביטול העסקה הינו ה-17/07/14. בתאריך זה נשלח מייל לחברת איזי גו, יש לציין כי קודם לכן שוחחנו איתם בטלפון ולאחר לבטים שלחנו מייל ביטול ברבע לחמש אחה"צ.
באתר שלהם כתוב מהם תנאי הביטול
:
תנאי שינוי וביטול:
על כל הזמנות חלים דמי שינוי או ביטול מרגע אישור ההזמנה ע"י ספק, תנאי השינוי או הביטול משתנים בהתאם לסוג המוצרים והשירותים שהוזמנו.
ביטול עסקאות יעשה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981.
חשוב לדעת כי לא ניתן לבטל עסקאות בגין מכירה של שירותי נסיעה, חופש או בילוי, אם חלפו 14 ימים ממועד עשיית העסקה או אם המועד שנקבע למתן השירות חל בתוך 7 ימים, שאינם ימי מנוחה, ממועד ביצוע העסקה.
אם בכל זאת בחרתם לבטל את ההזמנה, עליכם לפנות בכתב למשרדי איזי-גו EASYGO . תאריך השינוי/ ביטול הקובע יהיה תאריך קבלת הפקס/ מייל/מכתב במשרדי החברה, ובמידה ויום קבלת ההודעה הינו יום שבתון בארץ או בחו"ל, יחשב יום השינוי / ביטול מיום העבודה הראשון לשאחריו.
דמי הביטול שייגבו בגין הביטול יהיו 5% מערך העסקה או 100 ₪, הנמוך מביניהם.
חברת איזי גו EASYGO תהיה רשאית לבטל עסקה במקרה שנפלה בהצעה טעות קולמוס, בין אם במוצר במחיר או בתיאור המוצר, וכן במקרה של תקלה טכנית.
אנו ממליצים על רכישת ביטוח רפואי, הכולל כיסוי של ביטול נסיעה הנובע מסיבות רפואיות.
במקרה שאתה נאלץ לקצר את חופשתך שלא מרצון, אנא וודא כי יש בידך אישור בכתב מבית המלון או הספק המקומי על מועד הביטול והעזיבה המוקדמת, אישור זה נחוץ במידה ותנאי המוצר מאפשרים קבלת החזר על אי ניצול חלקי של המוצר.
מצורף טופס הזמנה
שאלתי היא: אם העסקה בוטלה ב-17/07/14
והמועד ההתחלתי של ביצוע העסקה באתר הינו ה-03/07/14
האם אנו עומדים בתנאי הביטול?
מה הם ימי מנוחה, האם זה כולל שישי? יש לציין כי הם עובדים בימי שישי.
יש לציין כי בתחילה הם ביקשו 400 ש"ח עבור הביטול ( 100 ש"ח עבור כל אדם)
ולאחר מכן ביום שישי האחרון הם טענו שהספק מבקש 35% מערך העסקה. כי הספק הוא השטיח המעופף
יש לציין כי
כל ההתעסקות היא עם חברת איזי גו ולא השטיח המעופף אנחנו לא מכירים אותם בכלל .
אודה לכם על מענה מהיר בעניין שבנדון
שלום,
כן, אתה עומד בתנאי ביטוח העסקה.
חוץ מזה שהמצב בארץ השתנה (זמן מלחמה) ויש איסור נסיעה לטורקיה ולכן מחובת החברה לבטל את העיסקה על פי חוק הגנת הצרכן ותקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), איך שלא תסתכל על זה.
בברכה,
עו"ד חיים איציקובסקי
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר