שלום לפני כאחד עשר ימים בתאריך 11.7 הייתי בחנות בחוצות המפרץ קניתי תיק וארנק שעלו 425 שקלים ביקשתי מהמוכרת לחייב אותי 150 שח באשראי ואת השאר במזומן
כמובן שהעובדת שהייתה עסוקה בעוד דברים במקביל וחייבה את כל הסכום למרות שאמרתי 2 פעמים בגלל ששילמתי עם דירקט לא היה אפשר להחזיר את הכסף היא ביקשה ממני את פרטי החשבון והבטיחה לפצות אותי
כמובן שמאז רק כאשר אני פניתי הם בקושי ענו ואת הכסף שלי לא קיבלתי... וגם לא פיצוי מאז עברו אחד עשר ימים הם טוענים שהם העבירו, בדקתי מול ישרכארט ומול הבנק ולא נכנס הכסף והעובדת מאיימת לתבוע אותי כי התקשרתי לשאול מה עם כספי והקלטתי את השיחה וכמובן שהודעתי לה.
אני רוצה לדעת מה עושים במצב כזה שבו נגרמה לי עוגמת נפש אני כמעט שבועיים מתעסקת בנושא המיותר הזה שיכל להיחסך מראש אם הייתה מקשיבה האם יש לי עילה לתבוע ? מה אני עושה בנושא?
שלום,
בהחלט יש הרבה מה לעשות במקרה שאת מתארת וכן יש לך עילה לתביעה.
אני מציע שתפני לחנות, תבקשי מהם הוכחה שהכסף עבר לחשבון הבנק שלך (מסמך המוכיח זאת). אם לא יציגו לך מסמך תגישי תביעה.
לידיעתך את יכולה להקליט את שיחות הטלפון עם הצד השני. אין לך מה לחשוש והם לא יכולים לתבוע אותך על כך שהקלטת.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר