לפני כחודש קניתי רכב יד שניה מאלבר ועוד באותו היום התברר לי שלרכב יש תקלה בגיר , מה שנציג לא אמר .
הנציג כל הזמן הילל את הרכב וטען שבגלל שקניתי את הרכב ב 5500 ש:ח אזי חבל על הבדיקה.
הרכב ישב במוסך כ 3 ימים ועבר גם טיפול גדול בשווי 2200 ש"ח.
כשחזרתי לחברת אלבר הם התנערו מאחריות ו"כאילו" מחפשים לי רכב אחר באותה עלות כבר יותר מחודש.
האם יש עילה לתביעה?
כן.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
הוזמנתי לצלם יומולדת בגן ילדים ..( ההורים של ילדת היומולדת הזמינו והם שילמו ולא היו נוכחים במהלך היומולדת)במהלך הצילום ביקשה ממני הגננת פעם אחר פעם לצלם גם ילדים אחרים שלא קשורים ליומולדת
אני תמיד זורמת עם הגננות כשאני הולכת לצלם. כשהעלתי את התמונות שצילמתי ראיתי שצילמתי מעל 100 תמונות שילדת היומולדת לא מופיעה.
אמרתי לגננת שיש המון תמונות ואם היא רוצה אותם היא צריכה לשלם לי עליהם הגענו לעמק השווה שאבוא לצלם סדנאת פעילות לילדים והיא תשלם לי על הסדנא ועל התמונות שצילמתי ביומולדת במחיר 300 שח...
עכשיו היא ראתה שלילדת היומולדת עשיתי שילובים ולתמונות של שאר הילדים לא ...הסברתי לה שאת הילדים שצילמתי במהלך היומולדת צילמתי כבדרך אגב ללא מטרה שבסוף אני יעשה לה שילובים ...התרגזה מאד דרשה ובפצירה בי שאעשה לה עריכה ...לבסוף עשיתי לה עריכה על ילדים שצילמתי יחסית הרבה שכן ניתן לעשות להם עריכה...היא הודתה לי ושאלה/ביקשה "אם אשלח לך תמונות של ילדים שלא היו או שאני לא מספיק צילמתי האם אני יכולה לעשות לה עריכה אמרתי לה שכן תמורת כסף על העריכה...
היא התרגזה נורא ואיימה עלי בתביעה !!
רציתי לדעת האם היה חוקי מצידי לבקש ממנה כסף עבור התמונות שצילמתי?..והאם אני חייבת לערוך לה את התמונות (יכולה לקחת את התמונות מסדנא שצילמתי) בגלל שכבר ערכתי חלק מהתמונות
לא התחייבתי לעריכה רק לצילום בדיסק
אודה לך על התייחסותכם..ליבי
שלום ליבי,
אני מודה שלא ממש הבנתי את העניין.
האם את צלמת מקצועית או שהתנדבת לעשות זאת (האם את אמא של אחד מהילדים ?)
מי הזמין אותך לצלם ? האם יש ביניכם חוזה או הסכם ?
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
יניב שלום, אתה מוזמן לפנות ל"פניות הציבור" של אלבר במייל: [email protected] או בפקס: 03-6151726 עם כל פרטי המקרה על מנת שנוכל לערוך בדיקה.
תודה,
אלבר
לחברת אלבר\נציג מטעמה שלום
כבר רשמתי מכתב לשירות הלקוחות של החברה ואף למנכ"ל החברה ואתם עניתם לי בשלילה ובחרתם להמשיך ולהתעלם מטענותיי ושלילת זכותי לאחריות מצדכם.
אתם מבקשים ממני לבצע טרייד על הרכב לאחר כל מה ששילמתי כבר על הרכב וגם על ימי העבודה שהפסדתי וכמובן עוגמת הנפש שנגרמה לי.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר