שלום,
רציתי לברר לגבי צמיד שעשוי כולו מחרוזי זהב שנקרע לי וכתוצאה מכך כל החרוזים התפזרו. הצלחתי למצוא חלק גדול מהחרוזים ובחנות אמרו שילחימו את הצמיד. לצערי תוך זמן קצר זה קרה שוב, ושוב בחנות הציעו הלחמה. כששאלתי מה יקרה אם זה יקרה שוב והפעם במקום ציבורי כמו קניון ששם לא אוכל לחפש אחר החרוזים, הם אמרו שזו בעצם בעיה שלי. אציין ששווי הצמיד 1000 שח, וכל זה קרה בזמן השנה הראשונה, זאת אומרת שהתכשיט עדיין באחריות.
מה אני כצרכנית יכולה לעשות? האם לתבוע?
שלום,
את כותבת שיש לך אחריות על הצמיד אצל החנות ולכן החנות צריכה לעמוד בתנאיי האחריות שהיא הגדירה, או במילים אחרות אם הצמיד נקרע שוב ושוב החנות צריכה להחליף לך לצמיד אחר.
אני מציע לך לסכם בכתב עם החנות שאם עוד פעם הדבר קורה, הם מחליפים לך את הצמיד.
עם ההסכם תוכלי ללכת לבית המשפט ולתבוע בפעם הבאה שזה יקרה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
ראשית תודה רבה.
כשקניתי את הצמיד אמרו לי שהקבלה עצמה היא האחריות, ולכן אין פירוט מה בדיוק היא כוללת. בשיחה עם המוכר הוא אמר לי שבכלל אין אחריות על קרע בצמיד אלא רק על שינוי בצבע הזהב וכדו'.
האם הגיוני? האם הם חייבים לספק לי טופס אחריות בכתב אם אדרוש זאת מהם כדי שאראה מה היא כוללת?
תודה
שלום,
אם יש אחריות על מוצר אז הגיוני שהלקוח ידע מה כוללת האחריות על המוצר.
אם אין פירוט או כתב אחריות אזי האחריות כוללת הכל, גם קריעה של הצמיד.
כן, על פי חוק הגנת הצרכן, החנות חייבת להציג בפניך את מסמך האחריות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר