לפני כחודש שמתי את האייפון שלי בתיקון אצל החברה שקניתי ממנה את המכשיר במסגרת אחריות לשנה(לחברה קוראים היפר סניף באר שבע ולמעבדה שמעניקה את האחריות קוראים רונלייט).
כבר עברו מזמן עשרה ימי עסקים שבו היו אמורים להחזיר לי את המכשיר,לרונלייט אין מענה טלפוני וגם לא חוזרים אליי עם תשובה אפילו שמצליחים להשיג נציגה,לחברת היפר שממנה קניתי אין תקשורת עם רונלייט ולא יודעים איך להשיג אותם.
בשלב מסוים חברת היפר אמרו לי "קח את הפלאפון של משה מנהל המעבדה תנסה בעצמך",משה כמובן לא עונה לשום מספר שמתקשרים אליו מלבד לעובדי חנות היפר,אין מענה משום גורם ואני מרגיש שגנבו לי את המכשיר.
במה ניתן לעשות בנידון?
תודה,
חן
שלום,
אם אתה אומר שאף גורם לא עונה לך זמן כל כך רב, והם הפרו את ההסכם ביניכם, אני מציע לך להגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר