שלום,ב10.7 רכשתי מחשב לפטופ אך כשבאתי לאסוף אותו גיליתי שלא קיבלתי אותו בצבע שביקשתי. המוכר אמר שיזמין לי בצבע הרצוי וכשהתקשרתי לוודא לפני שהגעתי שהמחשב אכן שחור המוכר אמר לי שרק חלקו שחור וכי החלק הפנימי כסוף. וניסה לשכנע אותי שאתרגל לצבע. לאחר כמה ימים החלטתי שאיני מעונינת במחשב וביקשתי לבטל את העסקה (בתוך 14 ימי עסקים) אך המוכר לא הסכים. הובטח לי שיימצא לי פתרון חלופי אך עברו שבועיים מאז ועד היום לא קיבלתי שום תגובה למרות שיצרתי קשר כמה וכמה פעמים עם בית העסק. פניתי למועצה לצרכנות אך הטיפול לוקח זמן ואני צריכה את המחשב במיידי.
אשמח לדעת מה החוק קובע ומהי זכותי בעניין כי הבנתי שיש מוצרים חריגים בביטול עסקה כמו מחשב. תודה מראש
שלום,
לצערי מחשב אינו נכלל ברשימת המוצרים שניתן לבטל את העיסקה בתוך 14 יום מכיוון שחיברת את המחשב לחשמל. רק אם לא חיברת את המחשב לחשמל תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) כן יחולו.
בכל מקרה אפשר לתקוף את העניין משפטית בדרכים אחרות כמו חוק המכר וחוק החוזים.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
לא קיבלתי את המחשב! המחשב עדיין נמצא בחנות ואף כבר ירד לי התשלום הראשון
אני אודה לעזרתך כיצד אני ממשיכה הלאה מכאן. המחשב ממש נחוץ לי בימים אלו ואני די חסרת אונים.. תודה
שלום,
אם עדיין לא קיבלת את המחשב (וכמובן שלא חיברת אותו לחשמל) אזי את יכולה לבטל את העסקה על פי תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה).
עליך לשלוח מכתב (בדואר רשום) לחברה ולהודיע בצורה ברורה על ביטול העיסקה והם מחוייבים לקיים את החוק, לבטל את העיסקה ולהחזיר לך את כספך.
במידה ותרצי סיוע משפטי בעניין זה את מוזמנת לפנות אליי ואשמח לעזור.
בברכה,
עו"ד חיים איציקובסקי
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר