שלום,
קניתי בתחילת השנה שתי זוגות נעלי עקב מרשת גלי בסך 250 ש"ח. תוך פחות מחודשיים בתחתית הנעל נפערו חורים כך שרואים רצועת ברזל לאורך הנעל ובשפיץ של העקב נפערו חורים. הדבר קרה בשתי הנעליים והן כמעט חדשות. פניתי לגלי ואחרי שסניף מסוים אמר לי שהם לא יקבלו את הנעלים כי לא קניתי אותם בסניף שלהם ולא ניתן לאתר קבלה פניתי לשירות הלקוחות ובסוף הם קיבלו את הנעליים ואמרו שישלחו אותם לשירות לקוחות.
לאחר זמן מה, הם אמרו שהנעליים לא יוחלפו. פניתי אליהם כדי לשאול מדוע והם השיבו שיבדקו את זה. לאחר שבועיים קיבלתי מכתב שבו הם נותנים לי 20 אחוז הנחה כפיצוי בעת רכישה ברשת שלהם. פניתי שוב לשירות הלקוחות והם אמרו לי שזה המצב ושהנעליים בכלל לא הגיעו אליהם. הם הציעו לי לפנות לאחראי אך הוא גם סירב להחלפת הנעליים.
אני פניתי אליהם והתלוננתי רק על זוג אחד אבל האמת שבשתי הזוגות נפל אותו פגם ובמכתב שהם שלחו לי נרמז כי הליכה לא נכונה שלי גרמה לפגמים הללו.
עכשיו שתי הזוגות בצד ולא בשימוש והם לא מוכנים להחליף לי את הנעליים. נגרמה לי עגמת נפש משום שבאמצע החורף נתקעתי בלי נעליים ונאלצתי לרכוש עוד נעליים. ניתן לתבוע? ואם כן, איך אדע איזה סכום ראוי לדרוש?
שלום,
אם את חושבת שנעשה לך עוול אז בוודאי שכדאי לתבוע. בדיוק בשביל זה קיימים בתי משפט לתביעות קטנות כדי לתקן עוולות צרכניות.
הסכום שראוי לדרוש הוא מחיר הנעלים + הנזקים הטרטור ועוגמת הנפש שנגרמה לך.
אינני יודע כמה נזק, עוגמת נפש וטרטור נגרמו לך ולכן אינני יכול לנקוב בסכום.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר