שלום רב, יש ברשותי ביטוח של חברת דינמיקה סלולר כבר הרבה שנים. בתאריך 23/7 שמלתי את המכשיר שלי בתיקון בסניף קניון איילון ונאמר לי ע"י הטכנאי שזה לוקח עד שבוע (שזה נשמע לי קצת הזוי). לאחר שבוע התקשרתי לחברת דינמיקה לבירור ו. לאחר שהמתנתי כ-10 דקות על הקו עד שיענו לי לא קיבלתי תשובה והובטח לי שיחזרו עלי, כמובן שלא חזרו עלי והתקשרתי שוב והוסבר לי שתיקון המכשיר לוקח עד 14 ימים. בחיים שלי לא שמעתי דבר כזה. שוחחתי עם אחד הנציגות של חברת סלולר והיא הבטיחה לחזור עלי לאחר בירור העניין עם תשובה וכמובן שלא חזרה. לאחר פניות רבות ונשנות ולאחר המון זמן של המתנה על הקו הודיעו בתאריך 6/8 שהמכשיר שלי מוכן. התקשרתי שוב לחברת דינמיקה וביקשתי לבטל את הביטוח במידי כי אני לא אשים שוב את הטלפון שלי בתיקון אצלם מכיוון שזה לוקח המון זמן וכילתי לתקן אותי לפחות כמה פעמים במעבדות אחרות הוסבר לי שי לי התחייבות לאחר התיקון 4 חודשים. האם קיים דבר כזה? התחיבות? הייתי בהלם. אני עשיתי את הביטוח בטלפון ולא חתמתי על שום מסמכים פיזית. עוגמת הנפש שנגרמה לי כאן היא בלתי מתוארת במילים וזילזול מצד החברה הוא הוא בלתי מתואר. האם יש לי עילה לתביעה?
מצ
שלום,
התחייבות ל 4 חודשים כפי שהציגו לך תלוי בהסכם/חוזה עליו חתמת (או שנאמר לך בעל פה). אם לא חתמת על הסכם ו\או לא נאמרו לך הדברים בעל פה, לא חלה עליך שום התחייבות.
על פי הדברים שאת מתארת בהחלט יש עילה לתביעה הכוללת פיצויים ולא רק בגין עוגמת הנפש שנגרמה לך, אלא גם הפרה של חוק החוזים, נזיקין, חוק הגנת הצרכן ועוד.
במידה ואת מעוניינת בייעוץ וסיוע משפטי נוסף בעניינך, אנא פני אליי.
בברכה,
עו"ד חיים איציקובסקי
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר