שלום,
לפני מספר ימים רכשתי באיביי כיסוי לטאבלט כולל מקלדת.
שילמתי למוכר את עלות המוצר והמשלוח (כ-100$).
החבילה הגיעה עם חברת פדקס והשולח שילם את מלוא עלות המשלוח בארה"ב. להפתעתי לפני אספקת המוצר בפועל, חברת פדקס שלחה לי חשבון לתשלום הכולל מס ובנוסף מיני סעיפים שלהם:
דמי טיפול, דמי אחסון, אגרת ביטחון שחרור מהיר, אגרת מחשב.
פדקס מסרבים לשחרר את החבילה ומאיימים לשלוח אותה חזרה אם לא אשלם מייד את החשבון. מה אני יכול לעשות? אם ההתנהלות שלהם תקינה? האם אני חייב לשלם להם משהו על משלוח ששולם במלואו ע"י השולח?
שלום,
אינני יודע להגיד לך האם ההתנהלות שלהם נכונה, כיוון שלא שמעתי את הצד שלהם בעניין. כיצד אתה יודע שהמשלוח שולם במלואו ? על פי חברת פדקס המשלוח לא שולם במלואו.
כדי לדעת בוודאות יש צורך לעיין בתקנון חברת פדקס ולבדוק את עניינך מולם ומול התקנון.
מה שאני יכול להציע לך זה לוותר על הקניה, שפדקס יחזירו את המוצר לבעליו ותדרוש את כספך חזרה דרך איביי ופייפאל בטענה שהמוצר לא הגיע (אבל יש פה סיכון).
אפשרות נוספת, תוציא מכתב לחברת פדקס על כך שאינך מסכים לדברים. תשלם את המס, תקבל את המוצר ותגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות כנגד חברת פדקס.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר