היי, לפני מעל לשנתיים קניתי מחשב לפטופ יקר, עסקי מחברה בינלאומית מוכרת. לא מזמן הגיע טכנאי לטפל באיזה שהוא עניין וכשהרכיב את המחשב מחדש גרם לאחד המקשים במקלדת להפסיק לעבוד. יש לי עדיין אחריות לעוד חצי שנה. אחרי פתיחת תקלה ובדיקה ממושכת חזרו אלי מהחברה וטענו שאין באפשרותם לתקן את התקלה והם מוכנים לפצות אותי על פחות מרבע מעלות המחשב. המקש הזה הוא חלק מהעבודה היומיומית ואני לא יודע אם אוכל לתקן במקום אחר (אם בחברה עצמה לא יכולים...). אשמח לשמוע מה הזכויות שלי בנדון, והאם הפיצוי שהציעו עונה עליהן?
שלום אבי,
על התשובה לשאלתך לכבי הפיצוי שהציעו לך, זה משהו שתלוי בך. אם אתה חושב שהפיצוי שהוצע לך ראוי אז תקבל אותו.
לעניין זכויותיך, עליך לעיין בהסכם (חוזה האחריות) שיש בינך לבין החברה ולבדוק כיצד ההסכם מתייחס לעניינך.
בכללי ומבלי לקרוא את ההסכם ביניכם אומר כי החברה חייבת לתקן לך את התקלה שהם גרמו לה או להחליף לך למחשב חדש אחר.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר