היי, ב24.08 הזמנתי חופשה של 3 לילות בצימר בצפון לתאריך 28.08 המחיר הוא 2100 ש"ח. בעלת הצימר אמרה שכל הצימרים פנוים ושאבחר איזה חדר שארצה ואז ביקשה כרטיס אשראי "לביטחון", לאחר כמה שעות התקשרתי לבטל לילה אחד. היא אמרה שזה בסדר גמור. ב-28.08 יום ההזמנה נאלצתי לבטל עקב אירוע בריאותי של חברתי, כשהתקשרתי לבטל, בעלת הצימר אמרה לי שזה בעיה שלי, שהתקשרו מלא לקבוע והיא שמרה לי מקום ולכן היא תחייב אותי במלוא הסכום. למרות שהיא לא שלחה לי שום מסמך בנושא או אמרה לי בכל שלב (!) מהוא מדיניות הביטול (גם לא שאלתי). וזה גם לא מופיע בשום מקום באתר שלה. כמובן שאמרתי מפורשות שאני לא מסכים לכך שהיא תחייב אותי. השיחה נסגרה שאני אנפוש שם עוד כמה שבועות והיא הסכימה והוסיפה שהיא באה לקראתי, אך אין בכוונתי לנפוש שם לאחר הוויכוח שלי איתה. מה החוק אומר לגבי זה? ביטלתי ביום ההזמנה אך בפועל עברו 5 ימים.
מחכה לתשובה,
תודה רבה!
שלום,
נכרת הסכם בינך לבין בעלי הצימר (הסכם לא צריך להיות בכתב) ואתה ביטלת ביום בו היית צריך להגיע לצימר ולכן עליך לשלם לבעלת הצימר את התשלום. הרי בעלת הצימר היתה יכולה להכניס אחרים במקומך ושמרה לך את המקום.
תנסה להיכנס לנעליה. איך הייתי נוהג במקומה ?
בכל מקרה אם אתה בטוח בעמדתך, ביום שכרטיס האשראי שלך יחוייב אתה יכול להגיש תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות ובית המשפט יכריע בסוגיה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר