ככל הנראה קלאס דיל אינם אמינים (בלשון המעטה), הזמנתי למעלה מ- 10 חולצות כולן מאותו הדגם ובמידה M ושילמתי מידית בכרטיס אשראי בתשלום אחד. רק 3 חולצות הגיעו במידה הנ"ל . כל השאר במידה L ואחת M אבל למעשה כמו XL . פניתי אליהם במייל פעמים רבות והבהרתי שאין לי מה לעשות בחולצות הנ"ל . כל מה שהם מציעים לי זה פיצוי הזוי של נעל או משקף תמורת תשלום נוסף סביבות 100 ₪ עבור המשלוח. האם ניתן לעשות משהו בעניין הזה? מדובר בהפסד רציני של למעלה מ1000 ₪. תודה.
שלום,
כן בהחלט יש מה לעשות. היה ביניכם הסכם והצד השני לא עמד בהסכם ולכן על פי החוק ניתן להורות לחברה על קיום העיסקה כפי שקבעתם, ביטול העסקה וכן פיצויים בשל הפרת חוזה ועוגמת נפש.
ניתן לנהל מו"מ עם החברה כדי לפתור את העניין ואם המו"מ לא יצליח להגיש תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות בעניין.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר