רכישה טלפונית ביטול בתוך 14 יום,נ.ב. הוחזרו כל המוצרים ישירות למחסן החברה בתאריך 18.8.14 ,מתישים אותי טלפונית ועדיין לא בוצע הזיכוי. גם חברת האשראי אינה מסייעת בנושא. משיטוט באינטרנט ראיתי שיש הרבה נפגעים מהחברה אולי אם מישהו ירים את הכפפה באיום תביעה ייצוגית הם יפסיקו ככה לפגוע באנשים.
שלום,
איך אני יכול לעזור ?
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
זהו פורום תביעות קטנות ודיני צרכנות.
אם את מחפשת עו"ד בתביעות ייצוגיות יהיה עליך לפנות לפורום המתאים.
בכל מקרה אם את מעוניינת בייעוץ וסיוע בתחום תביעות קטנות זה המקום.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
אני מעוניינת לדעת האם יש כלי משפטי שיכול לסייע לי מול החברה, שכבר יותר מ-3 שבועות אני רודפת אחריהם לבצע ביטול עסקה, אני מדגישה שיש בידי אישור חתום מהם מתאריך 18.8.14 שהסחורה הוחזרה במלואה, בתאריך 28.8.14 חזרה אלי נציגה מהחברה ומסרה שיש אישור לזיכוי ויועבר לטיפול, אך עדיין לא בוצע. חברת האשראי טוענת שידיה כבולות מכיוון שהסחורה סופקה.
שלום,
מה כוונתך כלי משפטי שיכול לעזור ?
את יכולה לפנות לעו"ד (שזהו עיסוקו) כדי שיטפל משפטית במקרה שלך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר