יש בידי אישור חתום מצוין עליו הסחורה הוחזרה במלואה, מנהלת לקוחות תיצור עימה קשר"- שהועבר עם מכתב לויזה ,בשיחת ועידה עם החברה ועם ויזה סוכם שאני מחזירה את הסחורה והם יבצעו זיכוי,יותר מזה מאז כבר ב-3 שיחות דיירקט הבטיחו לויזה שזה בטיפול,ולא בוצע עד היום. אני כל כך כועסת על הטיפול שאני שוקלת אם אפשר לתבוע אותם גם על עגמת נפש אפילו לאחר שיבצעו את הזיכוי,אבל קודם מה אני עושה מול חברת האשראי שטוענים שבדקו את הפניה שלי ושלחו לי מכתב שרק החברה יכולה לבצע את הזיכוי/ביטול? ציינתי בפניהם את סעיף 10 בחוק הכרטיסים סעיף 2 ביטול עסקה כלום לא עוזר.
תודה רבה על התגובות, אין לי פייסבוק לכן לא הגבתי בלייק על השירות שלכם.
שלום,
אני מציע לך לפנות לעו"ד שיטפל בעניין זה בשמך ובשבילך.
אינני מבין מדוע חברת האשראי לא מזכה אותך אם יש לך אישור לכך מהחברה.
במידה ואת מעוניינת בייעוץ וסיוע משפטי בעניינך את מוזמנת לפנות אליי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר