שלום רב, רשמתי את בתי למשפחתון לפני כחודש ימים. אתמול הגעתי לקליטה יחד עם הילדה והתאכזבתי מאד מהתנאים. הייתי שעה וחצי עם הילדה במקום והתקשרתי לבעלת המשפחתון לבטל את הרשמתי. בעלת המשפחתון הודיעה לי שכיוון שחתמתי על הסכם בו נאמר, שעל כל ביטול יש להודיע חודשיים מראש, עליי לשלם קנס שגובהו חודשיים (כלומר 7,000 ש״ח). כשהתלוננתי על הליקויים היא טענה שהם יתוקנו אולם מבחינתי האמון הופר ואיני מסוגלת להשאיר שם את הילדה. אני ביטלתי את ההרשמה כתוצאה מאותם ליקויים, והיינו נוכחות בגן ביום הראשון לשעה וחצי בלבד. האם הדרישה שלה הוגנת? בתודה מראש, קרן
שלום,
במידה וחתמת על הסכם מול הגן את מחויבת להסכם ולכן עליך לעמוד בתנאיי ההסכם עליו חתמת.
במידה ואת חושבת שהחוזה לא הוגן ולא סביר את יכולה לתבוע את הגן בבית המשפט בגין החוזה ולשכנע את בית המשפט בעניין. במידה ותצליחי לשכנע את בית המשפט, בית המשפט יבטל את ההסכם ולא תצטרכי לשלם את הקנס, אך בהחלט יהיה עליך לפתור את הסכסוך בבית המשפט.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר