שלום,
אנו מתגוררים כשנתיים בדירה חדשה מקבלן . בחרנו חיפוי קיר סטנדרטי באמבטיות מתוך המבחר שהציע הקבלן. לאחר כשנה מיום שנכנסו לדירה, הבחנו שכמה אריחי קרמיקה בקיר האמבטיה שינו את צבען משמנת לאפור. לאחר שפנינו לקבלן הוא החליף את האריחים הבעייתיים בחדשים, דבר שיצר לכלוך רב ועוגמת נפש רבה. לאחר כחודשיים שוב התחלף הצבע בחלק מהאריחים שהוחלפו. הקבלן פנה לחברה שסיפקה את הקרמיקה והיא הציעה זיכוי כספי של 1500 ש"ח לרכישת מוצרים מהחנות. החברה אומרת שסביר להניח שהצבע ישתנה במהלך השנים אבל לא מוכנה להתחייב על כך.
הפתרון שהחברה הציעה לא מקובל עלינו שכן הוא לא פותר את בעיית הצבע השונה בחלק מהאריחים בחיפוי הקיר, דבר שמאוד מפריע לנו. ביקשנו שיחליפו את חיפוי הקיר כולו לקרמיקה מסוג אחר אך החברה מסרבת.
ברצוני לדעת האם יש עילה לתביעה במקרה זה ואם כן האם היא תכלול רק החלפת קרמיקה או גם פיצוי על עוגמת הנפש? ובנוסף על מי מוטלת האחריות על הקבלן או על החברה שסיפקה את הקרמיקה?
תודה!
שלום,
שאלתך תלויה בהסכם עליו חתמת מול הקבלן הראשי.
עליך לבדוק מה קובע ההסכם ביניכם, בעניין ששאלת.
כמו כן במידה ועל פי ההסכם האחריות היא על הקבלן אזי הקבלן אחראי.
במילים אחרות כל התשובות לשאלותיך מצויות בהסכם ביניכם.
במידה ואתה מעוניין בייעוץ או סיוע משפטי בעניינך אתה מוזמן לפנות אליי.
בברכה,
עו"ד חיים איציקובסקי
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר