שלום, מכשיר הכנת הסודה שלי התקלקל. בחברה גבו 30 ש״ח כששליח אסף את המכשיר לתיקון. לאחר כחודש ממועד התקלה נקבע עימי זמן שבו שליח היה אמור להחזיר את המכשיר המתוקן. גם כאן גבו ממני 30 ש״ח על ההובלה.
בבוקר בו אמור היה השליח להגיע נשארתי בבית בהמתנה לבואו והפסדתי חצי יום עבודה.
משבושש השליח להגיע בזמן הנקוב, צלצלתי לשירות הלקוחות ונאמר לי שחלה אצלם טעות והשליח לא יגיע כלל באותו יום אלא ביום אחר.
האם אני זכאי לפיצוי. הם הציעו לי להחזיר את תשלומי ההובלה ותו לא. תודה רבה !
שלום,
לא מגיע לך פיצוי באופן אוטומטי כפי שמופיע בחוק הטכנאים, אך בהחלט אם נגרמו לך נזקים בשל כך, תוכל להגיש תביעה בעבור הנזקים ועוגמת הנפש שנגרמה לך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר