שלום, הלכתי לפני כ3 חודשים למוסך הרגיל שלי ולאחר בדיקה הוא מאמר כי יש לי בעיה במסבים והחליף לי ב360 שח, לפני חודש הלכתי שוב הוא אמר לי על אותה בעיה ולקח ממני רק 200 על החלקים לל העבודה לכאורה, לפני שבועיים חזרתי אליו -אותה בעיה, עכשיו הוא גילה שיש איזה חלק פגום אחר ש"אוכל" את המסבים ורוצה עוד 650 שח על מנת להחליף אותו, אבל הוא מושך אותי כבר שבועיים כי אין לו את החלק והוא צריך להזמין ועוד סיפורים...אמרתי לו שאיני רוצה להמשיך אצלו והוא הסכים בטלפון להחזיר לי את הכסף של הפעם האחרונה לפני שבועיים, אבל כאשר באתי אליו הוא סירב ואמר שיחליף לי את החלק החדש ואת המסבים ללא תשלום- איני מעוניינת להמשיך אצלו מפני שהוא לא מקצוען ועושה עבודה לא איכותית ולא בא לי עוד חודש למצוא את עצמי אצלו שוב. היות ולמוסך אחר אצטרך לשלם סכום מלא אני רוצה לקבל את הכסף של החשבונית האחרונה, האם יש חוק שמחייב אותו להחזיר לי את הכסף במקרה כה חריג?? תודה רבה מראש.
שלום,
סליחה על הביקורת, אך מי שפעל בצורה חריגה במקרה זה הוא את ולא המוסך. ידעת שזה מוסך שמרמה אותך ורימה אותך שוב ושוב, אז למה הכנסת את הרכב שוב למוסך זה ?
בכל מקרה אם שילמת כסף ולא קיבלת שירות, או לא קיבלת שירות מתאים, תוכלי לתבוע את המוסך בבית המשפט לתביעות קטנות ולבקש את כספך חזרה.
עליך לזכור כי כדי להצליח בתביעה קטנה יהיה עליך להוכיח את טענותיך (ולא רק לספר אותן).
בהצלחה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
אבל פשוט זה האוטו הראשון שלי והם סיפרו לי כל מיני סיפורים וידיד שלי המליץ לי אליהם וכבר שלימתי בפעם הראשונה סכום מלא ועשו לי הנחה פעם שנייה וכ"ו......תודה רבה על הייעוץ
אז כמו שהצעתי, אם את חושבת שנגרם לך עוול תגישי תביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר