שלום רב, חברת אוטובוסים אחת משחקת בשיטת המצליח מדלגת מידי זמן על הוצאת אוטובוסים, וכשנתפסת ממציאה סיפורים: פעם המראה נשברה והאוטובוס חזר, ופעם מחסור באוטובוסים וכך הלאה. אני שולח תלונות למפקח על התחבורה ששולחים לי תגובה של החברה בלי שאראה שזה אכן על נייר החברה ורק לאחר שאני שולח בכעס מכתב על כך שמשרד התחבורה קונה את השקרים רק אז אני מקבל טלפון שיעבירו לועדה את התלונה.
בשתי תלונות קיבלתי הודעה שיקנסו אותם אך משרד התחבורה מגלה כאן איפוק גדול וכשאני כועס נאמר לי שאני יכול לתבוע אותם. הצטברו אצל לפחות 6 מקרים ואני רוצה לתבוע אותם בסכום עתק .למה שמשרד התחבורה יקבל כסף מתלונותיי? אבל עדיף ייצוג שלך.
חברה אחרת -התקשרתי לבדוק זמני נסיעה ונאמר לי במפורש שעה ספציפית ואף הופניתי לאתר החברה ואכן השעה מופיעה. הגעתי עם אימי לתחנה ולא הגיע אוטובוס. התקשרתי ונאמר לי שהאוטובוס של שעה זו מוקפא. הנציגה בדקה ואמרה לי שאני צודק ושאלה אם אני רוצה להתלונן והעבירה לתלונות. ביקשתי שיפצו בגובה מונית שהייתי חייב לקחת בכדי להגיע לבית חולים בזמן. התקשר נציג תלונות והפך אותי לשקרן ואמר שאף אחד לא אמר לי ואין באתר שעה כזו. הם מיהרו למחוק את השעה מלוח הזמנים. הם מחזיקים את ההקלטה בה נאמר לי במפורש השעה וההפניה לאינטרנט. שלחתי מכתב שאני דורש 5000 ש"ח על העניין. במשרד התחבורה גם אמרו לי שאגיש תביעה.
האם אתה מוכן לייצג וכמה אתה דורש?
שלום,
קראתי את הדברים.
תביעות בסדר גודל שכזה הינם תביעות בבית המשפט לתביעות קטנות ועל פי חוק עו"ד אינו יכול לייצג בתביעות קטנות אלא באישור מיוחד של בית המשפט.
אני מציע לך להגיש את התביעה בבית המשפט לתביעות קטנות בשל כל היתרונות בתביעות קטנות.
במיהד ואתה מעוניין בייעוץ וסיוע משפטי בעניינך, אנא פנה אליי.
בברכה,
עו"ד חיים איציקובסקי
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר