ערב טוב,
כרגע סיימתי שיחה טלפונית עם חמוטל מנהלת הסניף בכפר סבא.
אני מנוי שלהם כבר 6 שנים והגיע זמן החידוש.
לפני שבוע וחצי ולאחר מספר פעמים שביקשתי מעובדי הקבלה בסניף שיחזרו אלי לחדש מנוי חזרה אלי נציגה שדיברה בחוסר סובלנות וכבוד.
אמרתי לה שמולה לא אחדש את המנוי.
היום שוחחתי בבוקר עם דדי מנהל המשמרת(בשנה שעברה הוא חידש לי את המנוי) וביקשתי לחדש.
לאחר שסיכמנו את התנאים(מנוי ל 18 חודשים בעלות של 210 ש"ח לחודש=3780 ש"ח וחודש נוסף ללא עלות).
הערת ביניים -את התנאים הללו קיבל מכר שלי שהופנה אליכם דרכי על מנת שירכוש מנוי ל 18 חודשים וכל זאת לפני 3-4 חודשים).
מסרתי לדדי את פרטי האשראי והוא ביצע את העסקה.(מצרף את אישור העסקה).
היום בערב חייגה אליי חמוטל והודיעה לי שהיא מבטלת את העסקה באופן חד צדדי וללא הסכמתי כי לטענתה המחיר זול.
לא עזרו ההסברים שמכר שלי קיבל את אותו המחיר וזאת ללא ותק של 6 שנים.
האם היא יכולה לבטל באופן חד צדדי לאחר שכבר שילמתי וקיבלתי את אישור חברת האשראי לעסקה?
האם יש לי עילה לתביעה?
האם אני יכול לתבוע פיצוי?
האם אני יכול לדרוש שיעמדו בהסכם?
ממתין לתגובתכם
תודה רבה
רותם
שלום,
על פי הדברים שאתה מתאר ועליהם אני מתבסס בהחלט יש פה עילה לתביעה.
הרי נסגר בינך לבין דדי מנהל המשמרת עסקה ולכן כעת המכון לא יכול לבטל על דעת עצמו, בגלל מחיר נמוך מידי שהוצע.
לפיכך בהחלט יש עילה לתביעה.
במידה ואתה מעוניין בייעוץ ו\או סיוע משפטי נוסף בעניינך, אנא פנה אליי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר