שלום,
נקבע לי טכנאי ליום ראשון 14/9/2014 בין השעות 13:00-15:00, הטכנאי לא הגיע, דחו לי את הפגישה לאותו יום בין השעות 15:00-18:00. הטכנאי לא הגיע.
התקשרו להתנצל ב 19:00 ונקבע לי מועד חדש, 16/9/2014 בין השעות 13:00-15:00, הטכנאי לא הגיע ואפילו לא התקשרו אלי. אחרי שהתקשרתי, שמו אותי בהמתנה עד שניתקו לי את הטלפון, אח"כ חזרו אלי וקבעו לי מועד נוסף לאותו יום בין השעות 15:00-17:00 (אחרי שהשעה 15:00 כבר עברה), עד 16:50 לא התקשרו אלי אז מיד התקשרתי, הטכנאי הגיע קצת אחרי 17:00.
בכל הקביעות הנ"ל הטכנאי אמור היה להתקשר חצי שעה קודם.
מה גובה הפיצוי המגיע לי? האם זה מצטבר?
תודה
שלום,
על כל אי הגעה של טכנאי על החברה לשלם פיצוי על פי הקבוע בחוק.
הפיצוי מצטבר.
במקרה של הפרת הוראות לעניין הקריאה הטלפונית – גובה הפיצוי: 300 ₪.
*במקרה של תיאום שעה:
1. לאיחור של שעתיים מעבר לזמן ההמתנה – גובה הפיצוי: 300 ₪
2. לאיחור של שלוש שעות מעבר לזמן ההמתנה – גובה הפיצוי: 600 ₪
לידיעתך : הפיצוי ללא הוכחת נזק אינו בא במקום פיצוי אחר המגיע לצרכן בגין נזקים כספיים שנגרמו לו.
במידה ואתה מעוניין בייעוץ וסיוע משפטי נוסף בעניינך, אנא פנה אליי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר