בתאריך 9/9/14 עשינו הזמנה דרך האינטרנט אתר "רון פון" של מכשיר סלולר סמסונג 3.קיבלנו את המכשיר,השתמשנו בו במשך שבוע,אך גילינו שיש פגמים בטלפון.מטען לא תקין,כבל לא תקין,סוללה מתרוקנת תוך שעתיים (ללא שימוש בתכנים כבדים).
התקשרתי לחנות ונאמר לי שלא ניתן לבטל עסקה כי השתמשתי במכשיר.ברור שהשתמשתי...אך יכלתי לגלות שיש פגם בלי להשתמש...
מה ניתן לעשות???אני כן רוצה לבטל עסקה
שלום,
כדי לבטל את העסקה יהיה עליך להגיש תביעה בבית המשפט ולהציג את טענותיך כדי לבטל את העיסקה בעניינך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר