בתחילת השנה בפברואר הזמנתי כרטיס טיסה למקסיקו לדצמבר הקרוב. כעת אני מעוניינת לבטל את העסקה,אך הבנתי שהחברה דרכה הזמנתי (אמריקן אקספרס נסיעות) אינה נותנת החזר כספי כלל, אלא רק ב14 יום לאחר ביצוע העסקה. האם זה חוקי לעשות כזה דבר, והאם יש מה לעשות בנידון? כואב לי לזרוק 5 אלף לפח עבור שירות שלא לקחתי בסוף,נשמע לי מאוד לא הוגן...
שלום,
ניתן לבטל את העסקה על פי תקנות הגנת הצרכן ולפי מה שאת מתארת החברה פועלת על פי החוק.
האם יש סיבה מוצדקת לכך שאת מבקשת לבטל ?
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
אבל אם מדובר בחרדות ודברים נפשיים יותר? יש סיכוי שהרופא מוציא לי אישור רפואי לא לטוס,ובעקבות זאת אוכל לקבל החזר כלשהו?
כן בהחלט.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר