בשבוע שעבר אני וחברה פספסנו טיסה של חברת סאן דור. האיחור נבע מעיכוב בתור של הדיוטי פרי ועקב איבוד תחושת הזמן. אמנם אחריות העלייה למטוס הייתה באחריותנו הבלעדית אך הדיילת טענה כי קראו לנו מספר פעמים בכרוז למרות שלא שמענו שום דבר. ידיד שעובד בביטחון של רשות שדות התעופה אמר לי כי ידוע שלא משמיעים את הכרוז בדיוטי פרי מהאינטרס השיווקי. בכל מקרה, הדיילת יכלה לתת לנו להיכנס למטוס משום שהוא טרם יצא ויתרה מזאת עוד הביאו לנו את המזוודות מהמטוס (עניין שכרוך בזמן לא מובטל), אך בחרה שלא לעשות כן. שאלתי היא האם יש גורם שאני יכולה לתבוע/לקבל החזר/פיצוי על עוגמת הנפש שעברנו..רכשנו טיסה חדשה בסך של 250 דולר. (טיסה לרודוס ביוון)
שלום,
על פי מה שאת מתארת אין לך כל עילה לתביעה. את היא זו שלא הגיעה למטוס בזמן.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר