אני וחברה רכשנו שירות אינטרנט של מודם נייד מחברת WIFLY. על פי נהלי החברה נציג של החברה אמור להגיע לשדה התעופה חצי שעה לאחר הגעתנו לשדה. כשהתקשרנו בזמן הנדרש לטלפון שניתן לנו, נאמר לנו כי אין הזמנה כזו וכי מכיוון שמדובר בחברת שליחויות אין עם מי לדבר בשעה הזו. (5בבוקר) מלבד 2 מספרים ניידים של סוכן ומנהל החברה אך שניהם היו ללא מענה. לאחר שעה כשאנחנו כבר אחרי כל הבדיקות הבטחוניות הצלחתי לקבל מענה מהמנהל דרך SMS. לאחר דין ודברים קשה ומזלזל מצידו נאמר לי כי כרטיס אשראי אחד מבין שניים לא עבר ובגלל זה המשלוח לא הגיע אלינו. זאת למרות שקיבלנו אישור במייל על ההזמנה ולא בוצע שום ניסיון התקשרות מצד החברה כדי להודיע לנו בדבר סירוב הכרטיס(ולא הייתה בעיה מצידנו להעביר כרטיס אשראי אחר אילולא היו מודיעים לנו על כך) מיותר לציין כי עברנו עוגמת הנפש וחוסר ההיערכות שלנו שעה לפני הטיסה גרמה לנו להוצאות של שיחות מחו"ל-שכידוע יקרות מאוד. ברצוני לדעת אם יש עילת תביעה. תודה רבה.
שלום,
על פי מה שאת מתארת בהחלט יש עילה לתביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר