שלום רב,
רציתי להתייעץ בשל שיחות חוזרות מצד הוט. לפני כשבועיים וחצי התקשרתי ביוזמתי להוט כדי לברר אופציה להתחבר לכבלים. שיניתי את דעתי והחלטתי להישאר ביס. צאותן היום הם לא מפסיקים להתקשר. הם התקשרו מעל 15 פעמים ורוב השיחות מוקלטות. אחרי הפעם השלישית כבא הפסקתי להיות אדיב ובכל פעם דרשתי שיירשמו אצלם לא להתקשר יותר. זה ממש לא מנע מנציגי החברה להמשיך להטריד אותי. אני מואה במרצועי וחייב להשגיח על ילדים. כל שיחה ממספר שאיני מכיר מעירה את תשומת ליבי כי ייתכן שזה קשור לילדים ואני נאלץ לענות. זה משגע לגלות שזה עוד נציג של הוט ושהקודם לא רשם שביקשתי להפסיק. היום התקשרה מנהלת קשרי לקוחות בהוט. תהיתי אולי היא רוצה להתנצל בשם החברה אבל זה לא עניין אותה בכלל. שאלה שוב אם ברצוני להתחבר?! ברצינות?! אמרתי לה שזה לא נראה לי חוקי הטלפונים האלה ורק התחלתי לדבר והיא ניתקה!
זה עבר את הגבול מבחינתי.
מה אפשר לעשות? מה אם תביעה ייצוגית נגד הנהלת הוט שמזלזלת בחוקי יסוד כמו הזכות לפרטיות?
שלום,
הגעת לפורום של תביעות קטנות ולא תביעות יצוגיות.
אני מציע לך לפנות לפורום המתאים לשם כך.
בהצלחה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר