להלן הפניה שנעשת דרך שרות הלקוחות.
ללא מענה עד היום !!!
יש דימיון בין שאלה של אלי כץ בחיות מיותר של 250 ש"ח
מה אפשר לעשות ?
הפניה הראשונה שלי אליכם היא ב - 28/9/2014 בשעה 11:45 למעלה מ - 3 ימי עסקים !!!
ואני ממתין בטלפון של שרות הלקוחות שמפורסם בתום השליחה למעלה ל 30 דקות !!!
שלום לכם
ב – 15/9/2013 וכשתי מכשיר סלולרי מסוד סמסונג גאלקסי S4 באל"מ דיוטי פרי,
במשך כל הטיול בחול התמונות שצילמתי לא היו חדות .
ביום שלישי ה – 2/9/2014 פניתי לסניפכם ברחובות עקב בעיה באיכות התמונות המצולמות ע"י המצלמה האחורית ( הראשית).המוכר בחנות ( גולן ) בדק את המכשיר והגיע למסכנה זהה לשלי כי יש בעיה במצלמה .
נפתחה תעודת תיקון מספר 2117963 ונאמר לי כי המכשיר יגיע תוך 4 ימי עסקים.
לאחר 4 ימי עסקים כיבלתי טלפון מהמעבדה ונאמר לי כי יש בעיה בשקע טעינה .
אמרתי כי מעולם לא הייתה בעיה של טעינה ולא הייתה בעיית סוללה .
נאמר לי במפורש ללא תיקון שקע טעינה לא תבוצע שום פעולת תיקון אחרת ואלי לשלם כ 250 ₪ אחרת המכשיר יוחזר ללא תיקון.
ביקשתי (השיחה מוקלטת) שלפני התיקון /החלפה של שקע הטעינה יצלמו אותו ויעבירו לי את התמונה. נאמר לי שאין בעיה וזה יעשה . לא קיבלתי מעולם שום צילום למרות שבקשתי זאת שוב.
המכשיר חזר לחנות ב – 10/9/2014 (8 ימי עסקים ולא 4) כאשר התיקון היה
1. איפוס טכנאי מלא
2. שקע טעינה
3. עדכון גרסת תוכנה
במצלמה לא נגעו ולא בדקו !!!
עוד במעמד ההחזרה המוכר ( גולן ) בדק שוב וראה שהתיקון לא כלל את המצלמה והחזירו שוב לתיקון חוזר. מספר תעודה 2124031 .
ב - 15/9/2014 ניגשתי שוב לקבל את המכשיר חזרה ובמכשיר בוצע
1. איפוס טכנאי מלא
2. החלפת פריט אלקטרוני
בדקתי יחד עם אותו המוכר ( גולן ) והוא ראה שוב שלא השתפר כלום !!!
ויש לי הקלטה שלו שהוא אומר בצורה מפורשת ולא הוצא מהקשרה ש...
"המצב של המכשיר הוא אותו דבר" "המצלמה שלך לא עובדת כמו שצריך"
לסיכומו של דבר הייתי צריך להגיע אל הסניף ברחובות מכפר מרדכי שלוש פעמים במיוחד.
שילמתי 250 ₪ על דבר שלא רציתי ולא הייתה לי בעיה בו.
המכשיר אופס מספר פעמים לשוו.
המכשיר עדיין לא מצלם כמו שצריך.
אני לא צריך לספר לכם את עוגמת הנפש והתחושות בהגעה ומציאת המכשיר במצב הקודם
כרגע אני שוקל לקנות גאלקסי NOTE וכל הסיפור הזה גורם לי לחשוב פעמיים.
אבקש את עזרתכם בטיפול עד תום של בעיה זו וללא טרטורים מיותרים .
בברכה,
שנה טובה וגמר חתימה טובה
שלום,
פנית לפורום משפטי של תביעות קטנות ודיני צרכנות.
נדמה כי הדברים שכתבת מיועדים לשירות לקוחות של החברה.
הכיצד אני יכול לעזור לך ?
יש צורך להגיש תביעה בעניין זה בבית המשפט.
במידה ואתה מעוניין בייעוץ וסיוע משפטי בעניינך, אנא פנה אליי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר