שלום, לפני כמה שבועות אני ובן זוגי ביצענו הזמנה מאתר ASOS, אתר קניות מאוד מפורסם שממנו הזמנתי כבר פעמים רבות. הזמנו חבילה של כמה פריטי ביגוד בסך כמעט 70 פאונד. לקחנו בחשבון כי חבילה בסכום כזה תהיה מחוייבת במע"מ 18% וביצענו את ההזמנה כמו תמיד, עם משלוח רגיל חינם. לאחר 8 ימי עסקים (זמן משלוח לארץ באתר הזה הוא עד 9 ימי עסקים) בן זוגי קיבל שיחת טלפון והאישה שאלה מתי יהיה נוח לשלוח שליח שיביא את החבילה, ובנוסף נדרש לשלם 209 ש"ח. הם טענו שהשולח שלח את החבילה בשירות EMS שבעצם אומר שכשהחבילה מגיעה ארצה הם שולחים סוכן שמשחרר את החבילה מהמכס ועל השירות שלהם אנחנו צריכים לשלם 129 שקלים, ובנוסף לזה 80 ש"ח מע"מ. סירבנו לשלם להם והם אמרו שהם ישלחו את החבילה חזרה לשולח.
כמו שאמרתי, זו לא הפעם הראשונה שהזמנו מהאתר הזה וכמו תמיד הזמנו עם משלוח רגיל חינם, כשהאופציה השניה לבחירה היא משלוח אקספרס שעולה 20 פאונד, ועליו משלמים ביחד עם הסכום של הפריטים עצמם. כתבתי אימייל לחברה ונראה לי שפשוט לא היה להם מושג על מה אני מדברת. עכשיו החבילה אמורה כביכול לחזור לספק, ואני שוחחתי עם כמה אנשים ואמרו לי שגם להם זה קרה והם כמוני סרבו לשלם..אבל אני פשוט רוצה את החבילה שלי, ונראה לי שיש פה משהו פשוט לא חוקי. מה אפשר לעשות?
שלום,
את מתארת פה מדיניות של החברה. אני מציע לך לפנות אל החברה ולבדוק איתם את העניין.
מדוע לדעתך המעשה לא חוקי ?
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
לא חוקי כי אני לא ביקשתי את השירות ובכל זאת מישהו הלך ולקח את החבילה שלי ללא אישור שלי. כשאמרת מדיניות החברה התכוונת לאתר שממנו הזמנתי?
זה לא קשור אליהם, כמו שאמרתי הזמנתי משלוח רגיל חינם, למה שהם ישלחו את זה בשירות אקספרס אם לא שילמתי להם עליו?
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר