שלום,
אני פונה אליכם עקב סיטואציה שנקלעתי אליה ואני לא יודע איך לפעול.
הזמנתי נופש (ירח דבש)באינטרנט ל3/10 לשעה 14:25 דרך חברת גאלא טורס בתאריך 28/5.
בתאריך 22/7 דיברתי עם נציגה של גאלא ונאמר לי שיש אישור ונשלח אליי בדואר האלקטרוני
טופס אישור טיסה לתאריך 3/10 ולשעה 15:25.
ב2/10 התחתנתי ויום למחרת אני ואישתי הגענו לשדה תעופה בשעה 12:00.
ורק אחרי שעה של המנתנה במקרה אחד העובדים אמר לנו שהשדה תעופה נסגר מוקדם בגלל יום כיפור
והטיסה היוצאת האחרונה תהיה ב13:40 כך שפיספנו גם אותה.
כשפנינו לחברת התיירות יומיים אחרי נאמר לנו שהם שלחו מייל עם השעה העדכנית יומיים לפני.
ואכן נשלח לנו מייל בשם "כרטיסים ושברים" ב1/10 בשעה 9:22 שום איזכור שזה קשור לגאלא או לטיסות.
ובו יש קובץ עם הכרטיסים והשעה האחרונה שנקבעה ל6:30 בבוקר.
כמובן שגם אף אחד לא התקשר לווודא שקיבלנו את המייל. לא ראינו מלכתחילה את המייל. (מי קורא מיילים ערב לפני החתונה??)
וגם אם היינו רואים אז בחיים לא היינו מסכימים או מספיקים. אני מזכיר שהשעה בהזמנה המקורית היתה ל14:25
בחברת התיירות הציעו לנו לקבל בתמורה נופש של 4 לילות אבל לא הסכמנו לזה.
נאלצנו להזמין ירח דבש במקום אחר ובגלל הקרבה למועד הטיסה המחיר היה גבוה ב1000(6400) שח ממה ששילמנו . עכשיו אני דורש החזר כספי על הנופש שהזמנתי ופיצוי כספי על ההוצאות של הנסיעה , ימי החופש והעוגמת נפש שנגרמה לי ולאישתי.
אשמח לעזרה,
לב..
שלום,
אתה מוזמן לפנות אליי ואשמח לסייע לך בעניין.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר