היי,
האם סלקום יכולה להחליט לחייב אותי על חודש מלא למרות שניתקני את הקו לאחר 10 ימים בלבד ????
איך החברה יכולה לחייב אותי על שירות בזמן שלא הייתי לקוחה שלהם??
תודה
שלום,
אני מציע שתעייני בהסכם עליו חתמת מול סלקום ואני מאמין שההסכם מתייחס לשאלתך. אם לא הם אינם יכולים לגבות ממך תשלום אם לא ניתנה תמורה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
אני לא קיבלתי את החשבונית המדוברת, כמעט כל חודש היו בעיות עם קבלת החשבוניות במייל. ואני לא מכירה את הנוהל ה"חדש" הזה.
האם ניתן לחייב אותי בדבר שירות שלא קיבלתי על סמך "הודעה" בלבד ללא אישורי??
כמו כן, לפני הניתוק דיברתי עם נציג שירות ואף הוא לא ציין בפני אודות ה"נוהל" הזה.
עפ"י החישוב, מדובר על 53 ש"ח- ברור שאף אחד לא יתעשר מזה, אבל זה מאוד מקומם אותי!
היכן ניתן להגיש תביעה? ומה סכום הפיצוי שאני יכולה לבקש?
אוסיף כי, 4 נציגים טיפלו בי אתמול, 3 פעמים השיחות נותקו ולא חזרו אליי והייתי צריכה להתחיל את כל ההליך מחדש
תודה.
שלום,
נדמה לי שעניתי על שאלתך בעניין זה. ראי תשובתי הראשונה.
את יכולה להגיש את תביעתך כתביעה קטנה, על פי הכללים להגשת תביעה (במקום עסקו של הנתבע).
לגבי סכום הפיצוי : לאחרונה התקבל פסק דין בעניין דומה ובית המשפט פסק 8000 ש"ח בעבור עוגמת הנפש שנגרמה לתובע.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר