ביצעתי עסקה עם חברה סלולרי גדולה דרך הטלפון ולאחר שראיתי את ההסכם על הנייר , לא הבנתי נכון את ההסכם ועכשיו החברה לא מוכנה לבטל אותו. לטענתם, יש להם הקלטה בה אני מאשר את פרטי ההסכם אך הם לא נותנים לי לשמוע את ההקלטה. האם הם מחויבים להשמיע לי או שבגלל שהם אומרים שיש להם את ההקלטה אז המילה האחרונה היא שלהם? יש לציין שההסכם הוא על רכישת מכשיר טאבלט וכעת אני משלם עליו כל חודש למשל 36 חודשים.
שלום,
אין חובה לחברה להשמיע לך את ההקלטה ועל פי מה שאתה מתאר כאן ניתן לבטל את העיסקה ולקבל את כספך חזרה.
כדי לבטל את העסקה יהיה עליך להגיש תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות ואז החברה תאלץ להציג את ההקלטות.
במידה ואתה מעוניין בייעוץ וסיוע משפטי נוסף בעניינך, אתה מוזמן לפנות אליי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
ראשית, תודה על התשובה . אני מחדד את השאלה בכדי להיות יותר בטוח - האם ניתן לבטל עסקה גם במקרה שקניתי מוצר מהחברה ( "טאבלט" ) וכביכול הם אמרו לי שאני ישלם עליו כל חודש מחיר מסוים במשך 36 חודשים ( כביכול תשלומים ) והמוצר הגיע אליי ונפתח מהאריזה?
שלום,
על פי תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) ניתן לבטל עיסקה (של טאבלט) עד 14 יום מהיום שקיבלת את המוצר (וגם אם הוצאת אותו מהאריזה והשתמשת בו) ובתנאי שלא חיברת אותו לחשמל.
אני מזמין אותך לעיין בחוק בעניין זה : תקנות הגנת הצרכן (ביטול עיסקה)
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר