שלום, בעת בחירת טיסה הלוך חזור באמצעות האינטרנט לא שמתי לב שבטעות סימנתי את ה-19 בנובמבר במקום אוקטובר בתאריך חזרה. בעקבות הפעולה באינטרנט התקשרו מהסוכנות הרלוונטית כדי לרשום את פרטי העסקה. בשיחה טלפונית זו כן מסרתי לסוכנת את התאריכים המבוקשים הנכונים לא ידעתי שטעיתי ברישום באינטרנט והסוכנת לא העירה את תשומת ליבי שאני מבקשת תאריך חזרה שונה. בהמשך נשלח אליי אימייל עם פרטי הטיסה ואישרתי אותו מבלי לראות שתאדיך החזרה נשאר 19 בנובמבר. הגעתי לטיסה חזור ב-19 לאוקטובר ורק אז גיליתי שרשום לי תאריך אחר. נאלצתי לרכוש כרטיס אחר יקר מאוד כדי שאוכל לטוס באותו יום.
אמנם אני טעיתי בהקלדה הראשונית ואני אישרתי את פרטי הטיסה בלי לראות את הטעות אבל בטלפון כן דיברתי על התאריכים הנכונים והסוכנת לא עידכנה אותם. האם יש מקום לדרוש מהם פיצוי?
שלום,
על פי מה שאתה מתאר, הרשלנות היא רשלנות שלך בעיקר ולכן אין לך להלין אלא על עצמך. עובדה שאתה טעית מספר פעמים והחברה טעתה רק פעם אחת בגלל טעויות שלך. צר לי שאינני יכול לעזור.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר