קניתי מחשב של חברת לנובו ב3 באוקטובר , המחשב הגיע עם פגם (פיקסל שרוף) . התקשרתי לשירות של לנובו והסברתי שהמחשב שקניתי הגיע פגום וברצוני לממש אחריות ולהחליפו . שלחתי מייל ,עם החשבונית וקיבלתי בחזרה מייל שאני צריך למסור את המחשב ביחד עם כל הציוד לשליח והם יקחו אותו למעבדה . בטלפון אמרו לי שהמחשב יוחלף . המחשב לא הוחלף , אלא חזר כפי שנשלח , פגום . בנוסף אחרי המסע למעבדה המחשב חזר עם פגם נוסף , הפלסטיק שתופס את המסגרת של המסך יוצא ממקומו . כל הפניות לשירות לקוחות ובמייל לא נענות , מסרבים להחליף את המחשב שנקנה בכסף רב והגיע אלי פגום . לא מתייחסים לפניות ומזלזלים בי . מה ניתן לעשות ? אני חושב לתבוע את החברה בבית דין לתביעות קטנות .
שלום,
בהחלט אתה יכול לתבוע את החברה בתביעות קטנות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר