התניידתי מסלקום לפרטנר באמצע מחזור חודש החיוב. בשיחה עם סלקום נאמר לי שאין חיוב יחסי ואני אשלם עבור חודש חיוב מלא כי זה החוק. כלומר עבור שבועיים אשלם בחפיפה לשתי החברות. הייתכן?לא קיבלתי שרות מסלקום עבור שבועיים למה עלי לשלם להם על שירות שלא קיבלתי? האם זה החוק? ואם כן הרי זה חוק לא הגיוני ולרעת הצרכן שאינו מודע כלל לחוק זה וזה פשוט מתגלה בדיעבד.מברור קצר התברר לי שבחברות אחרות החיוב יחסי בזמן ניודה האם הם לא יודעים את החוק אן פשוט הגונים יותר מבלקום שמעניש את המתניידים. והייתי לקוחה של סלקום 20 שנים. "עונש" למתניידים תחת כנפי החוק(רק בסלקום).
שלום,
אין חוק בעניין זה (שהרי החברות האחרות לא נוהגות כך וגובות על סכום יחסי).
כנראה שזאת הדרך של החברה להעניש את לקוחותיה העוזבים.
אני מציע לך לפנות להסכם עליו את חתומה ואני מניח שההסכם מתייחס לעניין זה.
במידה וההסכם ביניכם לא מתייחס לעניין, אסור לחברה לגבות סכום כסף ללא מתן שירות, אלא לגבות רק על השימוש היחסי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר