שלום רב, לפני כחודשיים קניתי לזוגתי טבעת אירוסין המשובצת ב-13 יהלומים, 12 קטנים ואחד גדול.
לאחר ענידת הטבעת פחות מחודשיים נפל יהלום קטן שהיה משובץ קרוב ליהלום הגדול (לכן לא יכל לקבל מכה, היהלום הגדול מגן עליו).
כאשר פנינו אל החנות ע"מ שיתקנו התחילו עם תירוצים של "יהלומים נופלים" ו-"אין אחריות על תכשיט".
היהלום שובץ ללא עלות מצידם אך הם טוענים שפעם הבאה אם יהלום יפול יהיה אלינו לשלם עליו אך המחיר יהיה מחיר עלות.
היות ואנו לא מרוצים מהשירות ומבינים מה איכות המוצר שנקנה דרשנו מהחנות אחד משני הדברים:
אחריות מלאה על הטבעת למשך חצי שנה לפחות או החזר הטבעת לחנות וקבלת זיכוי מלא.
לאחר שיחות רבות ועצבים רבים (אחסוך ממכם) נאמר לנו שנוכל לקבל זיכוי חלקי על הטבעת ("שאני אפסיד כסף?" מילותיה של נציגת החנות) או אחריות על יהלום קטן אם יפול.
כמובן שדבר זה עורר את זעמנו וחיזק את הדעה שלנו לגבי איכות המוצר, כי הרי אם היצרן אינו מאמין במוצר מדוע שאני אאמין בו?
כרגע המצב הוא שהטבעת תוקנה ומחכה לנו בחנות.
איננו יודעים מה לעשות, לא נאמר לי כאשר קניתי את הטבעת שיהלומים יכולים ליפול ממנה, הרי שאם היה הדבר לא הייתי רוכש אותה מלכתחילה.
הם לא מוכנים לתת אחריות על כל הטבעת אלא רק על היהלומים הקטנים.
1. האם יש לנו קייס לתבוע אותם בבית-דין לתביעות קטנות לגרום להם להחזיר לנו את כספנו (בתמורה לטבעת כמובן)?
2. האם לקחת את הטבעת מהחנות או להתעקש על אחת משתי דרישותינו.
לכל הכוונה\תשובה אודה,
עידו.
שלום עידו,
אינני מבין מדוע אתה חושב שהחנות אחראית על הטבעת לאחר שרכשת אותה ? האם במסגרת רכישת הטבעת הבטיחו לך גם תקופת אחריות ?
אתה מתאר מקרה שהטבעת היתה אצלכם חודשיים והיהלום נפל אחרי תקופה זאת.
החנות לא אחראית לעניין זה והיא פעלה לפנים משורת הדין כדי לתקן את הטבעת ללא כל תשלום, כאשר בפועל אין היא אחראית על כך.
אם אתה שואל את דעתי אז לא אין לך קייס משפטי לתביעה כיוון שהחנות לא חייבת לך דבר ואין לך אחריות על הטבעת ולכן אני מציע לך לקחת את הטבעת מהחנות שאחרת תצטרך גם לשלם לחנות דמי אחזקה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר