שלום, אני אביאור בן 17 ו10 חודשים מטבריה.
לפני מספר חודשים התחברתי לשירותי חברת הוט. לשני מנויים אחד אצל הבן דוד שלי בבית ואחד הצל ההורים שלי . המנויים על שם החשבון צעיר ששייך לי. כל חודש בחודשו שילמתי את תשלום ההוט בדואר יומיים לפני המועד ואיכשהו תמיד הייתה בעיה שהיו מושכים כל פעם עוד קצת מהחשבון למרות ששילמתי בדואר, עקב כל הבעיות דרשתי לדבר עם מנהל במהלך התקופה התקשר אלי מישהו והיזדהה בתור שגיא מנהל הבטיח לי כדי שאשאר שיהיה במעקב צמוד אחרי החשבון שלי ושלא תיהיה בעיה ומה שלקחו יזכו אותי, נתן לי תמספר פלאפון שלו האישי וכך יצרתי איתו קשר בנושא בעיות וכמו לרבים אחרים שפניתי לפניו הוא לא נתן לי תשובה ממה נובעת הבעיה (הם טוענים שהייתה בעייה בהוראת קבע) ונציגים אמרו לי שהכל בסדר איתה. ב19.10.14 הגשתי בקשה לניתוק משני המנויים והנציג אמר שמעכשיו התשלום שלי מוקפא ושהחיוב נפסק. (רק ב11.11 נשלח טכנאי לאסוף את הציוד.) שאלתי את הנציג אם אני חייב משהו כדאי שאסדיר את זה לפני הניתוק הוא ואחרים אלי טענו שלא.. לפני כשבוע אני מתקשר לברר מה בנוגע לאסיפת הציוד ומודיעים לי שיש לי חוב של 1000שקל .. בגלל שלא שילמתי חודשיים ואחד החודשים שהם אמרו שלא שילמתי יש לי את הקבלותשל חודש תשיעי ואת השנייה לא גם אם לא שילמתי חודשיים זה בשום מצב לא הייה אמור לעלות סכום כזה אשמח בבקשה אם תחזיר לי תשובה מה עלי לעשות , תודה מראש.
שלום,
עליך לנסות להסדיר את העניין עם החברה ואם זה לא יצלח להגיש תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר