שלום. קנינו סלון ושילמנו ב3 תשלומי אשראי הסלון הובטח להיות מסופק כעבור חודש אך סופק אחרי 3 חודשים. הסלון שהגיע שונה ממה שהוזמן הדוגמה של הספה לא הגיע כמבוקש המידות של המזנון לא תאמו את ההזמנה וקורות העץ של השולחן הגיעו כל קורה בצבע שונה. לגבי הספה הודה הבעלים ברגע ששלחתי לו תמונה כי כנראה חלה טעות וזו לא הספה שלנו, אך התעקש שנקבל אוצה והבטיח לספק כעבור שבוע מחדש, כמובן שעל החתימה למוביל רשמתי את כל הטענות, בינתיים עבר כבר שבוע וכל הזמן דוחה אותי,הוא יספק בסוף את הסלון אני מאמינה,אך הבנתי עם מי יש לי עסק ואני בטוחה ששוב יגיע לא מה שהזמנתי. האם ניתן לבטל העסקה? האם בפעם השניה יגיע משהו שונה ממה שהוזמן כדאי לי לסרב לקבל את ההזמנה? האם מותר לי לפרסם ברשת חברתית את העוול שנעשה לי או שייחשב כהוצאת דיבה? יש לי הוכחות להכל כי רוב ההתקשרות שלנו היתה דרך הודעות, יש לי תמונה של הסלון שהזמנתי ומה שקיבלתי בפועל.
שלום,
אני מציע לך לתבוע בטרם יהיה מאוחר והחברה (החנות) תפשוט את הרגל.
בקשר לפרסום - מותר לך לפרסם כל מה שהוא נכון ואמת וזה לא יחשב לשון הרע.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר