הזמתי לופט ליום הולדת דיברה איתי הנציגה אמרה שיש שם שולחן פוקר עם כל הדברים הנלווים , לשאלתי אם יש מנגל ר אמרה לי שיש 3 מנגל גז הגעתי לשם שעה לפני לארגן ופשוט חשכו עיני 3 המנגלים גז לא עבדו המאבטח של המקום אמר שהם לא עובדים קרוב לשבועיים( הזמתי את הלופט 3 ימים לפני) לא היה שולחן פוקר לאחר שביקשתי שיביאו לי את השולחן הביאו לי שולחן מצוקמק לשאלתי על איפה הקלפים והזטונים ה״אחראי״ שם אמר שאין לו ושהם לא מחזיקים את זה לאחר שיחה עם הנציגה שוב ושוב נתקלתי בתשובה כבר מאוחר ואין מה לעשות ושהמנהלת לא יכולה לדבר איתי כי היא כבר בבית. עברו כבר 5 ימים ואף אחד לא טרח לחזור אליי וכשאני מתקשרת אז הוא שהמנהלת לא נמצאת או שהיא בישיבה דחופה.
שלום,
התשובה לשאלתך היא כן.
ראי בעניין זה סעיף 2 לחוק הגנת הצרכן : לא יעשה עוסק דבר – במעשה או במחדל, בכתב או בעל פה או בכל דרך אחרת לרבות לאחר מועד ההתקשרות בעסקה – העלול להטעות צרכן בכל ענין מהותי בעסקה (להלן – הטעיה).
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר