רכשנו שולחן ובעקבות הרכישה כבר 5 פעמים ביקר אצלנו מוביל/ איש שירות: פעם אין ברגים להתקין את השולחן, פעם ההדבקה של הפלטה לא תקינה, פעם הצבע לא נכון...בכל פעם אני צריכה לשבת בבית, לפספס שעות עבודה ולהמתין לאיש שירות. יש לציין כי באחת מן הפעמים המוביל הגיע באיחור של שלוש שעות. האם יש אפשרות לתבוע פיצוי?
בהחלט.
במקרה שאת מתארת יש עילה לתביעה לצורך קבלת פיצוי כספי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר