שלום.
בתאריך 13.11.14 סגרתי עסקה עם חברת פלאפון בסניף נצרת-עלית עבור שני קוים.
פירוט העסקה:
שיחות ו-sms ללא הגבלה 5gb גלישה .
שתי מחשירי iphone 6 plus בעלות חודשית של 139.90 עבור אחד .
במשגרת החבילה הציעו לי גם שתי טאבלטים של חברת lg בעלות של 15 ש״ח לחודש עבור אחד.
סה״כ יצאה 460 ש״ח בחודש לפריסה ל-36 תשלומים.
החבילה כללה גם מגני מסך , ומגנים לטלפונים ולטאבלטים ו-simcard חדש .
ביום ראשון 16.11.14 התקשרתי למוקד שירות כדי לוודע שהכל עודכן במערכת כמו שצריך.
התשובות שקיבלתי היו יותר מפורטות ויותר לעומק . משה הסתבר שעבור כל הציוד הנילווה מחייבים אותי כולל sim
וגם שעלות הטאבלטים היא לא 15 ש״ח אלה 40 ש״ח עבור אחד . אחרי שיחה זו החלטתי לבטל את העסקה ולהחזיר רק את הטאבלטים כאשר הם לא היו בשימוש כלל והיו באריזתם המקורית . באותו יום 16.11.14 אחרי שעה 17.00 ניגשתי למרכז שירות לאותה נציגה שמולה ביצעתי את העסקה , ביקשתי לבטל את הטאבלטים , אך היא סירבה . אחרי כחצי שעה של שיחה שבמהלכה היצתרפה אלינו עוד נציגה , קיבלתי תשובה שלילית מאותה נציגה שהיצתרפה.היא אמרה שדיברה עם מנהלת שלה והיא לא מאשרת לבטל עסקה זו , עקב זה שאין נסיבות לביטול .
שאלתי אותה . איזה נסיבות אמורות להיות בכדי לבטל עסקה ?
אך התשובה כל הזמן היתה חוזרת על עצמה מתחילת השיחה שלי איתן . ״מסרנו לך את כל הפרטים על העיסקה , ידעתה על מה אתה חותם , כך שאין אפשרות ביטול״
העלתי מולן את האינפורמציה שניתנה לי במוקד שירות טלפוני , אך התשובה נישארה ללא שינוי. בסופו של דבר סיכמנו לזמן שיחה שהוקלטה במהלך סגירת עיסקה ביום הרכישה ואז לקבל החלטה , כי לטענתה אם תהיינה בשיחה מידע שגוי אז יהיה ניתן לבצע ביטול. השיחה היתה אמורה להגיע תוך 48 שעות לסניף אך עד היום לא הגיעה , שהיום כבר 26.11.14
ביום שני 17.11.14 טלפנתי שוב למוקד טלפוני , הנציגה העבירה את הנושא לטיפולו של נציג בכיר שחזר עלי תוך שעתיים. הסברתי לו את הבעיה שניתקלתי בה. התשובה שלו היתה חיובית. לפי דבריו אין שום סיבה שלא יבטלו לך את הטאבלטים. עם כל הפרטים שמסר לי הנציג , לצורך העיניין זה מספר פניה , שמו ושעת השיחה אישתי ניגשה לסניף , ביקשו להמתין לשיחה עם מנהל. הם סיננו אותה כשעתיים ללא מענה . לא דיבר איתה לא מנהל ואפילו לא לא נציג. היא נעלצה ללכת כי היתה צריכה לעסוף ילדים מהגן. במהלך השבועה הזה הייתי בסניף 4 פעמים. בביקור האחרון קבענו פגישה עם מנהל ליום שישי 21.11.14 אך את השיחה ביטלו והעבירו ליום ראשון 23.11.14 לשעה 12.00 . היגעתי לפגישה ולאחר כשעה קיבלו אותי. דיבר איתי אחד מראשי צוות אך התשובה שוב שלילית לאחר שמסרתי לו את נתוני הפניה הטלפונית שלי עם אותו נציג בחיר ממוקד שירות מתאריך 17.11.14 . יצאתי מהסניף והתקשרתי שוב למוקד שירות , אחרי שהנציגה היתייעצה עם מנהלת שלה , היא מפנה אותי שוב לנקודת שירות . היא אמרה שהמנהלת דיברה עם מנהל הסניף ושלא צריכה להיות בעיה . לאחר זמן מה ניגש אלי המנהל ואמר שיבדוק את אפשרות הביטול ושיצרו איתי קשר טלפוני עד מחר בערב. כמובן לא קיבלתי שום טלפון מהם. 25.11.14 אני שוב פונה למוקד טלפוני , מסביר את העניין ומקבל תשובה חיובית שכן יש אישור לביטול . הנציגה אמרה לגשת לסניף עם פרטי הפניה הטלפונית והם אמורים ליראות את האישור במערכת לפי מספר פניה . ב-26.11.14 ניגשתי לסניף בזמן פתיחת הסניף בשעה 10.00 , קיבלו אותי רק ב-12.15 אך למרות האישור שניתן לי במוקד טלפוני קיבלתי סירוב . ביקשתי הסברים . למה הם מסרבים ? המ התקשרו לאותו מוקד שירות שנתן לי אישור ביטול עיסקה ודיברו עם מנהלת המוקד. לאחר השיחה מנהל הסניף ניגש אלי ואמר שלא ניתן לבטל והיתבקשתי לפנות עמדת שירות , סירבתי לבקשת המנהל וביקשתי שאותה מנהלת ממוקד שירות טלפוני שהם דיברו איתה תיצור איתי קשר ותסביר לי את סיבת הסירוב וגם את נושא התירתורים הרבים ואת נושא מסירת מידע שגוי ללקוח שהגיע לסניף קרוב ל-7 פעמים . היא אכן היתקשרה , ביקשה קמה שעות ליבדוק את העיניין . היא יצרה איתי קשר לאחר כשעה ואמרה שאני יכול לגשת לסניף ולבטל עסקה עם טופס שהיא תישלך לי למייל . את הטופס קיבלתי . בטופס רשום שהאישור תקף עד 27.11.14 אך אני לא יודע מה מחקה לי בסניף............
אני רוצה להגיש טביעה נגדם.
מה אפשר לעשות בנוגע לעיניין זה?
בברכה איגור.
שלום איגור,
תחילה אגיד כי על פי תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) אתה יכול לבטל עיסקה עד 14 יום ללא כל סיבה ולכן אינני מבין מדוע לא בוטלה העיסקה מיידית בפנייתך הראשונה.
עליך להגיש תביעה כנגד החברה בבית המשפט לתביעות קטנות.
במידה ואתה מעוניין בייעוץ וסיוע משפטי בעניינך, אתה מוזמן לפנות אליי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
איך אוכל ליצור איתך קשר ?
שלום,
אני מניח שהפרטים להתקשרות נמצאים באתר.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר