שלום רב,
התחברנו לחברת יס ולקחנו 2 ממירים.
בביתנו מאז ומעולם קיימת טלויזיה אחת בלבד אליה חיברנו ממיר אחד.
הממיר השני נותר ללא טלויזיה בבית.
כאשר ביטלנו את המנוי , מסרנו את שני הממירים אבל חברת יס טוענת בכל תוקף שברשותי ממיר נוסף ומאיימת לתבוע אותי.
אני רוצה לציין שלפני כשבועיים דווח בחדשות ערוץ 2 על שיטתיות מכוערת של חברת יס בתביעות בנקל על חוסר בציוד למרות שמעולם לא נמסר ללקוח!
זקוקה לעזרתכם בבקשה בהקדם.
שלום,
אם לקחתם 2 ממירים והחזרתם 2 ממירים אז איך החברה טוענת ל 3 ממירים.
אני מציע שתפנו לחברה ותבקשו מהם הוכחה או ראיה לכך שאכן חתמתם על 3 ממירים כפי שהם טוענים. אם אין להם ראיה שכזאת הם גם לא יוכלו לתבוע.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר