שלום,
רכשתי מקרר חדש מחנות מקוונת של רשת ידועה.
המקרר הגיע וכשנפתח בדירה גליתי שחסרים בו חלקים.
מיד יצרתי קשר עם השירות בכדי לברר את העניין אך להם לא הייתה תשובה מדוע המקרר הגיע עם חסר חלקים.
יצרתי קשר עם המוכר שביצע לי את ההזמה וגם לו את תשובה משכנעת.
המליצו לי להשלים את החלקים החסרים.
יש לי תחושה שהמקרר שקיבלתי הוא לא ממש חדש באריזה. יתכן היה בתצוגה או לאחר תיקון או כזה שנמסר למכון התקנים שיעבור "התעללולת" לקבלת אישור.
דרשתי שיחליפו לי את המקרר באחד חדש שאין לגביו שום ספקות. או לחלופין ביטול עסקה והחזר כספי. טרם קיבלתי מענה. לא נעשה שימוש במקרר בכלל.
האם במקרה הזה אני זכאית לקבל מקרר חדש ארוז היטב עם כל חלקיו?
או במקרה הרע, ביטול עסקה?
אודה לתשובתכם
שלום,
במידה ורכשת מקרר חדש ולא קיבלת שכזה את זכאית למקרר חדש או ביטול עיסקה.
על פי תקנות הגנת הצרכן ביטול עיסקה את יכולה לבטל את העיסקה עד 14 יום מהיום שהמקרר הגיע לביתך וזאת בתנאי שלא חיברת לחשמל.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר