שלום וברכה,
הסיפור בקצרה.
טסנו לשבוע בפריז עם חברת ארקיע, נחתנו בפריז והתברר ששתי המזוודות לא הגיעו לצרפת.
מילאנו טפסי אבדן ונסענו למלון.
מכאן התחלנו להתקשר לחברה שאצלה דיווחנו על האבדן (בכלל חברה שוויצרית) וגם אמרו שהם רק מקבלים מידע מהארץ.
ניסינו ליצור קשר עם ארקיע מחו"ל והשקענו המון שעות וכסף על שיחות מחו"K כדי להגיע אליהם.
מתברר ששירות לקוחות בכלל לא קיים אצלם, רק אפשר לשלוח מייל. מכעיס עוד יותר שהדבר ההגיוני היה שמישהו מהחברה יתקשר להצטער על התקלה ולעדכן אותנו על ההמשך, אך שום מילה.
מפה לשם מישהו שם בסוף נתן לנו מספר של חברת QAS שנותנים לארקיע שירותי כבודה (לאחר שהמוקדן בארקיע הסיר מהחברה אחריות, כאילו שלא טסנו בחברה שלהם). לאחר יותר מ48 שעות הגיעה מזוודה אחת שבה לא היו כמעט דברים ונאלצנו לקנות על חשבוננו דברים מינימליים לקיום.
גם לאחר שחזרנו לארץ ושלחנו לחברה מיילים בענין לא קיבלנו שום תגובה. רק אחרי העלאת פוסט לפייסבוק קיבלנו מייל לקוני חזרה שאין בו לקיחת אחריות של החברה, הצעת פיצוי או משהו כזה. רק אחרי 3! שבועות המזוודה השניה חזרה אחרי שטיילה עד דנמרק.
אני מעוניין לתבוע את החברה על כך שהיא לא הייתה זמינה אלינו והיינו צריכים לבזבז כסף ושעות ארוכות בעניין הטלפונים ועל כך שהסתובבנו בקניית תחתונים במקום לטייל, ועל עגמת הנפש הכללית מההתנהלות.
מה אומרים?
שלום,
אתה מוזמן ליצור איתי קשר ואשמח לסייע לך בעניין.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר